كالاحراج38

كالا حراج

كالاحراج38

۵ بازديد

خريد شيك ترين تي شرت مشكي محرم

خريد شيك ترين تي شرت مشكي محرم

خريد تي شرت محرم طرح يا ابا عبدالله

 

 

 خريد تي شرت چاپي مخصوص محرم خريد تي شرت محرم , خريد تي شرت يا ابا عبدالله , خريد تي شرت مشكي , خريد تي شرت عزاداري , خريد تيشرت مخصوص محرم , خريد اينترنتي تي شرت مشكي , خريد پستي تي شرت محرم , خريد انلاين تي شرت مشكي مخصوص محرم , خريد تي شرت چاپي يا اباعبدالله ,

 

 

كم كم داريم به ماه محرم و روز هاي عاشورا و تاسوعا  ايام سوگواري و عزاداري نزديك ميشيم. همه بايد به نوعي خودمونو براي اين ايام آماده كنيم جوري كه درخور و شايسته اين ايام باشد. براي اين ايام ما پيشنهاد ميكنيم كه از تي شرت ها و شال هاي با طرح هاي زيبا استفاده كنيد. يكي از زيباترين و شيك ترين طرح هاي موجود طرح يا اباعبدالله ميباشد كه بر روي تي شرت هاي باكيفيت و با جنس پنبه طراحي شده كه زيبايي خاص و چشم گيري را به اين تي شرت داده است. اين تي شرت آستين بلند بوده و در همه سايزها براي شما عزيزان عرضه كرده ايم.قيمت اين تي شرت بسيار مناسب و فقط با ۲۸۰۰۰ تومان ميتوانيد آن را خريداري كنيد.

اعتماد شما بزرگترين سرمايه ماست و جلب رضايت خاطر شما هدف نهايي ماست…

www.kalaharraj.ir

 

در هنگام ثبت خريد سايز مورد نظر خودرا سفارش دهيد.

 

 

تي شرت محرم طرح يا اباعبدالله

تي شرت محرم، يك تيشرت فوق العاده شيك و زيبا

براي آقايان خوش سليقه و عزاداران واقعي …

با كيفيت استثنايي و چاپ عالي

عرضه شده در سايز هاي S,M,L,XL

براي اولين بار در ايران

قيمت : ۲۸۰۰۰ تومان

 

 

خريد پستي تي شرت طرح دار محرم

 

اين تي شرت در سايزهاي Small, Medium, Large, Xlarge عرضه شده است.

هنگام ثبت سفارش مي توانيد سايز مورد نظر خود را در سبد خريد انتخاب نماييد.

تي شرت آستين بلند يا اباعبدالله، طرح ماه محرم امسال مي باشد كه با طراحي متفاوت از ديگر طراحي هاي موجود در بازار ارائه شده است. طراحي ظريف و خيره كننده آن كه با رنگ قرمز و سفيد انجام شده است بسيار چشم نواز است و همچنين وسط طرح با كلمه زيباي (يا اباعبدالله) مزين شده است. جنس اين تي شرت از پارچه پنبه است كه در سايز هاي S,M,L,XL ارائه شده است كه شما هنگام ثبت سفارش مي توانيد سايز مورد نظر خود را انتخاب كنيد. اميدواريم اين محصول مورد قبول و رضايت شما عزاداران حسيني قرار بگيرد.

قيمت : ۲۸۰۰۰ تومان

مشخصات:
نوع برند محصول: طرح يا اباعبدالله
جنس: پارچه پنبه
سايز بندي: Small, Medium, Large, Xlarge (هنگام ثبت سفارش مي توانيد سايز مورد نظر خود را در سبد خريد انتخاب كنيد)
طراحي آستين: آستين بلند
نوع چاپ: سيلك صنعتي
وضعيت گارانتي: ضمانت ثبات رنگ-سايز-لطافت پارچه
وضعيت بسته بندي: سلفون كشي

خريد تي شرت مشكي براي محرم

لباس سياه، نشانه عشق و دوستي به ساحت اهل‌بيت (ع) و اعلام جانبداري از سرور آزادگان در جبهه ستيز حق و باطل و اظهار تيره شدن آفاق حيات معنوي با شهادت سالار شهيدان است.
يكي از خواص و‌ آثار رنگ سياه، آن است كه اين رنگ به صورت طبيعي، رنگي حزن‌آور و دلگير و مناسب عزات و ماتم است. از همين‌رو بسياري از مردم جهان، از اين رنگ به عنوان اظهار غم و اندوه از مرگ دوستان و عزيزان خود سود مي‌‌جويند.
بنابراين، سياه‌پوشي به دليل رمز و رازي كه در اين رنگ نهفته است، ‌به عنوان يك رسم طبيعي و سنت منطقي نشان حزن و اندوه دارد و پيروان اهل‌بيت «عليه‌السلام» در اين ايام عزاداري، لباس سياه بر تن مي‌كنند؛ زيرا لباس سياه، نشانه عشق و دوستي به ساحت آنان، اعلام جانبداري از سرور آزادگان در جبهه ستيز حق و باطل و اظهار تيره شدن آفاق حيات معنوي است.
لباس مشكي در عزاداري امامان نور «عليهم‌السلام» ـ خصوصا سالار شهيدان ـ جسمي تيره، ولي جاني روشن دارد، ظاهر سياه‌پوش است ولي در باطن سپيد و چه خوش گفته است شيخ محمود شبستري در گلشن راز كه:
سياهي گر بداني نور ذات است/ به تاريكي درون، آب حيات است
چه گويم كه هست اين نكته باريك / شب روشن ميان روز تاريك

روش خريد: براي خريد پس از كليك روي دكمه زير و تكميل فرم سفارش، ابتدا محصول يا محصولات مورد نظرتان را درب منزل يا محل كار تحويل بگيريد، سپس وجه كالا و هزينه ارسال را به مامور پست بپردازيد. جهت مشاهده فرم خريد، روي دكمه زير كليك كنيد.

قيمت : ۲۸۰۰۰ تومان

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.