كالاحراج26

كالا حراج

كالاحراج26

۶ بازديد

خريد پستي كفش اسپرت مردانه

خريد اينترنتي كفش مردانه شيك Adidas

خريد پستي كفش اسپرت مردانه

خريد اينترنتي كفش , خريد كفش مردانه , خريد پستي كفش ورزشي , خريد كفش كتاني مردانه , خريد كفش اسپرت مردانه , خريد اينترنتي كتاني زيبا , خريد پستي كفش Adidas , خريد كفش اسپرت Adidas , خريد كفش ورزشي Adidas , خريد كفش مردانه طرح Adidas ,

برند معروف Adidasيكي از معروفترين و بزرگترين برندهاي موجود در دنياست كه در توليد انواع لوازم و پوشاك ورزشي در دنيا كالاهاي خودرا به عرضه مي رساند و در ميان ساير رقبا توانسته است كه باتوجه به كيفيت بالاو طراحي زيبا و شيك و استاندار بودن اجناسش قد علم كرده و خود رابه يكي از محبوبترين برندها و كمپاني هاي دنيا تبديل كند. امروزه بيشتر مردم اعم از مرد و زن و بدون هيچ محدوديت سني ميتوانند از اين اجناس استفاده كنند. يكي از پرفروشترين پوشاك و لوازم ورزشي اين كمپاني كفش هاي ورزشي و اسپرت آن ها ميباشد كه بيشتر افراد به عنوان كفش هاي ورزشي براي انجام فعاليت هاي ورزشي استفاده ميكنند ولي كفش هاي توليدي از اين كمپاني به علت راحت بودن و استاندارد بودنشان افراد جوان و مسن براي انجام فعاليت هاي روزانه از آنها استفاده ميكنند. امروز ماهم يكي از بهترين و شيك ترين و باكيفيت ترين مدل كفش هاي ورزشي اين كمپاني را براي شما گذاشته ايم كه كيفيت و جنس پارچه به كار رفته در توليد آن بسيار مطلوب بوده و ازطراحي بسيار زيبايي برخوردار است.

براي خريد ارزان ومناسب كفش ورزشي طرح Adidas روي دكمه خريد پستي كليك كرده و رنگ مورد نظر خود را سفارش دهيد.

براي ديدن كردن از ساير كفش هاي ورزشي و مجلسي موجود در فروشگاه ما كليك كنيد.

www.kalaharraj.ir

كليه اجناس موجود در اين فروشگاه در صورت عدم رضايت مشتري از كيفيت محصول به مدت ۷ روز داراي ضمانت بازپس گيري ميباشد.

همچنين در صورت خريد نقدي محصول ميتوانيد از ۱۰% تخفيف بهره مند بشويد.

كفش مردانه ورزشي طرح adidas

قيمت: ۳۹۰۰۰ تومان

ويژگي هاي محصول:

كفش ورزشي زيبا و راحت مردانه

برند ندارد
جنس الياف مصنوعي
درجه كيفي درجه دو

كفش مردانه ورزشي طرح adidas

قيمت :۳۹۰۰۰ تومان

كفش مردانه ورزشي طرح adidas

 

در سال‌هاي اخير كتاني به محبوب‌ترين كفش در ميان تمامي سنين تبديل شده است بر كسي پوشيده نيست و توليد روز افزون و متنوع اين محصولات، هماهنگي آسان آن‌ها با انواع پوشش رسمي و غيررسمي و همچنين فروش بالاي آن‌ها نشان‌دهنده برتري اين كفش‌ها در مقايسه با انواع ديگر كفش‌هاست. اين محصول داراي مدل به روز و بسيار زيبا بوده و اين كفش نمونه‌اي از طرح اصلي اين مدل است كه كيفيت مطلوبي دارد و به سختي از نمونه اصلي قابل تشخيص است. در سه رنگ زيبا در اين سايت عرضه شده است و در كنار شلوار اسلش يا جين بسيار زيبا مي‌گردد.

كفش مردانه ورزشي طرح adidas

كفش مردانه ورزشي طرح adidas

خريد كفش مردانه شيك

كفش مردانه ورزشي طرح adidas

كفش مردانه ورزشي طرح adidas

روش خريد: براي خريد پس از كليك روي دكمه زير و تكميل فرم سفارش، ابتدا محصول يا محصولات مورد نظرتان را درب منزل يا محل كار تحويل بگيريد، سپس وجه كالا و هزينه ارسال را به مامور پست بپردازيد. جهت مشاهده فرم خريد، روي دكمه زير كليك كنيد.

قيمت : ۳۹۰۰۰ تومان 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.